Make your free blog Welcome, Guest   Sign Up Log In Forgotten your password? Rights
11 Blog Posts 0 Comments 0 Following 0 Followers 81 User RSS Feed abonnieren
metanol11
@metanol11

metanol

liscie opadaja jesienia
Next Blog •
- at 14:18:04 - Uncategorized RSS Feed | Really Simple Syndication

Bella koza

Czas wrocic do rzeczywistosci. Rozpoczynamy od nowa nauke, jednak w glowie milion innych mysli. Tomek naklania mnie na jakas impreze dla licealistow, ktora bedzie w srode, natomiast srednio mi sie ten pomysl podoba, poniewaz nie pragnalbym pozostac kiepsko odebrany przez Sandre. Wiadomo, ze na takiej hulance bedzie mnostwo atrakcyjnych dziewczyn co moze sie nie najlepiej skonczyc. Sporo o tym mysle przez co nie moge sie skoncentrowac na lekcjach, na szczescie zaden z nauczycieli nie spostrzega mojego zdekoncentrowania wiec nie obrywa mi sie w zaden sposob. Wracajac do domu ciagle mnie przyjaciel zamecza, ze bedzie bajecznie. W zasadzie jeszcze wczesniej na takiej potancowki nie bylem, czemu jak wszystko zaczyna sie ukladac cos zawsze musi stac na drodze? Po powrocie do domu odpadam komputer i ku mojemu zdziwieniu dostalem wiadomosc od Sandry co robie we srode. Nie zastanawiajac sie zaproponowalem jej wspolne wyjscie razem z przyjaciolmi na balange dla licealistow, na co dostalem pozytywna odpowiedz wiec sroda zamyslona.
Views 215 Comments 0
0
0

Comments

Please login to comment
Log In | Sign Up
  1  
. Back to top
Copyright © blogcream.com 2011 - 2017
11 Blog Posts 0 Comments 0 Following 0 Followers 81 User RSS Feed abonnieren
metanol11
@metanol11

metanol

liscie opadaja jesienia
Next Blog •
.